Popis:
1 Marketing
Termín marketing pochádza z anglického slova market - trh a koncovky - ing, ktorá v preklade vyjadruje dej, akciu, pohyb. Slovo marketing môžeme voľne preložiť ako ,,činnosť na trhu“ alebo ,,práca s trhom“. Znamená to, že marketing je podnikateľskou koncepciou, zameriavajúcou sa na zákazníka a na identifikáciu
a uspokojovanie jeho potrieb.
V súčasnosti marketing môžeme chápať ako zmenu v myslení a to, z myslenia výrobne orientovaného na trhovo orientované, ktoré musí prijať predovšetkým vedúce oddelenie firmy.
Kľúčové slová:
marketing
marketingové nástroje
produkt
cena
distribúcia
ľudia
prostredie
procesy
návrhy
marketingový mix
výrobný podnik
mliekareň
analýza
Obsah:
- OBSAH
1 Marketing 3
1. 1 Marketingový mix 3
2 Analýza marketingového mixu 4
2. 1 Produkt 4
2.2 Cena 5
2. 3 Distribúcia 5
2. 4 Marketingová komunikácia 6
2. 5 Ľudia 6
2. 6 Prostredie 6
2. 7 Procesy 7
3 Návrhy na zmenu marketingové mixu 7
Zdroje:
- vlastné spracovanie,
- teoria - knihy