Marketingový mix
«»
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
32 x |
Veľkosť
0,2 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
20931 |
Posledná úprava
14.03.2009 |
Zobrazené
9 441 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Uspokojovanie potrieb zákazníka, prenikanie do jeho mysle, správne odhadnutie myšlienok zákazníka pri nákupnom rozhodovaní a mnohé ďalšie ciele má snáď každá firma v rámci svojej marketingovej stratégii. Každá firma si chce získať čo najväčší podiel na trhu, aby v konečnom dôsledku profitovala. A to vôbec nie je jednoduchý proces.
Vo svojej práci som sa zamerala na marketingovú činnosť akciovej spoločnosti Palma – Tumys Bratislava. Pomocou nej som si overila svoje teoretické vedomosti v praxi. Okrem analýzy marketingového prostredia som sledovala, ako segmentujú trh, aké metódy marketingového výskumu využívajú a ako uplatňujú marketingový mix pri realizácii svojej marketingovej stratégii.
Vychádzala som z internetovej stránky spoločnosti, výročnej správy za rok 2004, vďaka ktorej som získala cenné a potrebné informácie.
Kľúčové slová:
Marketingový mix
produktový mix
segmentácia trhu
mikroprostredie
makroprostredie
Zdroje:
- Rajt Štefan: Marketing. 2000: SPRINT
- Simon Majaro: Základy marketingu. 1996: Grada Publishing
- Jaroslav Kita a kol.: Marketing. 2005: IURA EDITION
- Palma, Výročná správa 2004
- www.palma.sk
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.