Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 117
projektov

Marketingový mix

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
32 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
20931
Posledná úprava
14.03.2009
Zobrazené
9 470 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Uspokojovanie potrieb zákazníka, prenikanie do jeho mysle, správne odhadnutie myšlienok zákazníka pri nákupnom rozhodovaní a mnohé ďalšie ciele má snáď každá firma v rámci svojej marketingovej stratégii. Každá firma si chce získať čo najväčší podiel na trhu, aby v konečnom dôsledku profitovala. A to vôbec nie je jednoduchý proces.
Vo svojej práci som sa zamerala na marketingovú činnosť akciovej spoločnosti Palma – Tumys Bratislava. Pomocou nej som si overila svoje teoretické vedomosti v praxi. Okrem analýzy marketingového prostredia som sledovala, ako segmentujú trh, aké metódy marketingového výskumu využívajú a ako uplatňujú marketingový mix pri realizácii svojej marketingovej stratégii.
Vychádzala som z internetovej stránky spoločnosti, výročnej správy za rok 2004, vďaka ktorej som získala cenné a potrebné informácie.

Kľúčové slová:

Marketingový mix

produktový mix

segmentácia trhu

mikroprostredie

makroprostredie



Zdroje:
  • Rajt Štefan: Marketing. 2000: SPRINT
  • Simon Majaro: Základy marketingu. 1996: Grada Publishing
  • Jaroslav Kita a kol.: Marketing. 2005: IURA EDITION
  • Palma, Výročná správa 2004
  • www.palma.sk
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko