Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 025   projektov
0 nových

Marketingový plán (cukráreň)

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
51 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
35052
Posledná úprava
17.09.2010
Zobrazené
1 641 x
Autor:
lucciana
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Cukráreň bola založená 1.5.2005 na základe ohlasovacej živnosti. Spočiatku sa zaoberala len predajom cukroviniek a nápojov. Nakoľko firma chcela rozšíriť pole svojej pôsobnosti, v priestoroch cukrárne zriadila pre verejnosť prístup na internet a taktiež sprostredkováva predaj umeleckých fotografií miestnej fotografky. Dňa 1.5.2007 firma otvorila druhú predajňu v Nižnej nad Oravou. Majiteľka podniku zamestnáva 5 zamestnancov v trvalom pracovnom pomere na dobu neurčitú.

Kľúčové slová:

marketing

stratégia

cukráreň

ciele

SWOT analýza



Obsah:
  • 1. Charakteristika firmy. 1


    2. Súčasná marketingová situácia. 1


    3. SWOT analýza. 3


    4. Ciele. 4


    5. Marketingová stratégia. 5


    6. Vykonávacie programy. 6


    7. Prehľad plánovaných ziskov a strát 6


    8. Kontroly. 6

O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko