Popis:
1. Úvod - popis firmy
Firma G-STRING, ktorá podniká v textilnom priemysle je zameraná na výrobu a predaj spodnej bielizne vysokej kvality a vlastnej značky a nachádza sa na Žehrianskej ulici 47 v Bratislave. Bola založená v roku 2004. V tomto roku ju tvorila iba jedna predajňa a o 2 roky neskôr sa firma mohla rozšíriť na 2 predajne vďaka veľkému úspechu medzi zákazníkmi. V roku 2009 ju tvorili už 4 predajne a v súčasnosti ju tvorí 7 predajní. Predajne sa nachádzajú v obchodných centrách v Bratislave, Nitre, Košiciach, kde sú známe a veľmi obľúbené. Firma sa teší z veľkého záujmu o jej výrobky a snaží sa urobiť maximum pre svojich zákazníkov, z ktorej väčšina jej zostane vďaka tomu verná.
Kladie vysoký dôraz na kvalitu a životné prostredie. Vyrába vlastnú značku, ktorá nesie názov firmy G-STRING.
Sortiment sa bližšie skladá z podprseniek, nohavičiek, korzetov, podväzkov pre ženy, nočných úborov a spodnej bielizne pre mužov. Cieľovou skupinou firmy sú ženy a muži takmer všetkých konfekčných veľkostí.
G-STRING, s. r. o. spolupracuje iba s dodávateľmi, ktorí zaručujú vysokú kvalitu materiálu.
Počet spoločníkov je 10, ktorí vložili 20 000 eur do základného imania. Spoločnosť má 4 konateľov, ktorí sú štatutárnym orgánom a 3 členov v dozornej rade, ktorí vykonávajú funkciu kontrolného orgánu. Vo firme pracuje 8 manažérov a 80 zamestnancov.
Firma sa preslávila 7-ročnou tradíciou výroby a predaja kvalitnej spodnej bielizne, kvalitnými službami a minimálnou nepodarkovosťou.
Kľúčové slová:
SWOT analýza
podnikové poslanie firmy
marketingový mix
konkurenčná stratégia
segmentácia
Obsah:
- 1. Úvod - popis firmy
2. SWOT analýza
3. Vymedzenie podnikového poslania a cieľov
4. Matica ANSOFF
5. Voľba konkurenčnej stratégie
6. Segmentácia
7. Marketingový mix