Popis:
K seminárnej práci vo Worde prikladám PowerPoint a reklamný leták.
Nitra je v súčasnosti piatym najväčším mestom na Slovenku, s rozlohou 100,45 km2. Svojím obyvateľom ponúka širokú škálu každoročne organizovaných podujatí, či už kultúrnych, športových alebo spoločenských podujatí, z ktorých určite stojí za zmienku Nitrianske fašiangy, Divadelná Nitra, Nitrianska hudobná jeseň, Vianočná Nitra, Silvester na námestí a mnoho ďalších.
Pre milovníkov histórie Nitra ponúka mnoho pamiatok, ktoré stoja za návštevu. Najdominantnejšou pamiatkou mesta je Nitriansky hrad, ktorý bol už v minulosti mocnou pevnosťou, ktorá odolala aj Mongolským útokom. Do hradu sa vchádza z Horného mesta. Horné mesto je najpôsobivejšia časť Nitry, ozdobená vzácnymi historickými budovami, akými sú napríklad Kostol sv. Petra a Pavla, Malý a Veľký seminár s diecéznou knižnicou, v ktorej sú stovky vzácnych kníh, prvotlačí a rukopisov, Kluchov palác, ktorého roh podopiera obor Atlanta, Nitranmi dôverne nazývaný Corgoň. Nitriansky hrad je spolu s opevnením najväčším stredovekým hradiskom.
Okrem bohatej histórie je Nitra známa aj ako centrum poľnohospodárstva, či mesto mladých, keďže tu sídlia dve vysoké školy, a to Slovenská poľnohospodárska univerzita a Univerzita Konštantína Filozofa. Uprostred rušného mesta sa nachádza zelená oáza, známa ako Nitriansky mestský park, ktorý je vyhľadávaným miestom najmä počas letných mesiacov.
...
Kľúčové slová:
MAMUS
marketingový plán
marketing
plán
situácia
analýza
situačná analýza
realizácia
tím
realizačný tím
projekt
cieľ
skupina
cieľová skupina
propagácia
stratégia
produkt
Obsah:
- Úvod 3
1 Marketingový plán obce 4
1.1 Stanovenie účelu marketingového plánu 4
1.2 Profil obce 4
1.2.1 Poloha 4
1.2.2 Geografia a demografia 4
1.2.3 História 6
1.3 Realizačný tím projektu 7
2. Zhrnutie 7
3. Situačná analýza 8
3.1 Poslanie mesta 8
3.2 Analýza produktu mesta 8
3.3 Analýza potrieb a očakávanie cieľových skupín 9
3.4 Analýza vonkajšieho a vnútorného prostredia 9
3.5 Analýza trhu a konkurencie 10
3.6 SWOT analýza 10
4. Marketingové ciele 11
5. Popis stratégie /produkt, cena, propagácia, dostupnosť/ 11
5.1 Produkt - Letný Camp na Sihoti 11
5.2 Cena 12
5.3 Propagácia 12
5.4 Dostupnosť 13
6. Plány činností /kto, čo, kedy, ako, príp. za koľko/ 13
7. Spôsob hodnotenia a monitorovania marketingového plánu 13
8. Nepredvídané okolnosti 14
Príloha č. 1 14
Použitá literatúra 15
Zdroje: