Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Marketingový plán - návrh

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
6 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
4012
Posledná úprava
20.05.2017
Zobrazené
3 088 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Povaha a nevyhnutnosť vedeckých revolúcií.
Najprv troška k tomu, čo je to vlastne „Paradigma“.
Paradigma (z gréčtiny) môže znamenať:všeobecne: znamená vzor, model
- v jazykovede:
- vzor pre skloňovanie resp. časovanie (napríklad vzor „mesto“), teda súbor slov s rovnakým ohýbaním,
- súbor (hlavne počet) všetkých možných foriem jedného slova pri jeho skloňovaní resp. časovaní (napríklad slovo „chlap“ má paradigmu s dvanástimi tvarmi),
- súbor jazykových jednotiek, ktoré sa v istom kontexte môžu vzájomne zamieňať, čiže sú v paradigmatickom vzťahu.

Kľúčové slová:

marketingový plán

návrh

marketing

revolúcia

vedecký vývin



Obsah:
  • Povaha a nevyhnutnosť vedeckých revolúcií.
    Použitá literatúra:

Zdroje:
  • Kuhn, T.S.: Štruktúra vedeckých revolúcií, Bratislava, Pravda 1982
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko