Marketingový plán - návrh
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
6 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
4012 |
Posledná úprava
20.05.2017 |
Zobrazené
3 059 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Povaha a nevyhnutnosť vedeckých revolúcií.
Najprv troška k tomu, čo je to vlastne „Paradigma“.
Paradigma (z gréčtiny) môže znamenať:všeobecne: znamená vzor, model
- v jazykovede:
- vzor pre skloňovanie resp. časovanie (napríklad vzor „mesto“), teda súbor slov s rovnakým ohýbaním,
- súbor (hlavne počet) všetkých možných foriem jedného slova pri jeho skloňovaní resp. časovaní (napríklad slovo „chlap“ má paradigmu s dvanástimi tvarmi),
- súbor jazykových jednotiek, ktoré sa v istom kontexte môžu vzájomne zamieňať, čiže sú v paradigmatickom vzťahu.
Kľúčové slová:
marketingový plán
návrh
marketing
revolúcia
vedecký vývin
Obsah:
- Povaha a nevyhnutnosť vedeckých revolúcií.
Použitá literatúra:
Zdroje:
- Kuhn, T.S.: Štruktúra vedeckých revolúcií, Bratislava, Pravda 1982
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.