Marketingový plán podniku Kofola a.s.
«»
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
335 x |
Veľkosť
4,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
11230 |
Posledná úprava
15.11.2018 |
Zobrazené
26 729 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Marketingový plán znamená pre firmu základ úspechu. Môže sa oň oprieť a argumentovať ním či už pred zákazníkom alebo manažmentom firmy. Je podkladom pre analýzy hospodárskej, ekonomickej, sociálnej a ďalších situácii, v ktorých sa nachádza. V hlavnej úlohe tu do popredia vystupuje firma a jej konkurencieschopnosť a smerovanie.
Pre firmu KOFOLA znamenalo vytvorenie marketingového plánu:
• Odhalenie svojich slabín a naopak, uvedomenie si svojich silných stránok, firma je pripravená ich podchytiť a využívať v hojnej miere.
• Určenie ďalšieho smerovania do budúcnosti a vytýčenie si cieľov, ktoré chce dosiahnuť.
• Vyčlenenie segmentov trhov, na ktoré sa chce orientovať.
• Uvedomenie si, čo pre ňu znamená zákazník, že to nie je len zisk.
• Analýza konkurencie a porovnanie firmy s ich behom a ich produktmi.
• Odhalenie síl, ktoré pôsobia na podnik a ich využitie vo svoj prospech.
• Odhalenie možností pre posunutie sa do nového oceána možností.
Kľúčové slová:
kofola
marketing
analýza
marketingová analýza
marketingový plán
Obsah:
- Úvod 3
1.1 charakteristika podniku 4
1.2 o firme 5
1.3 misia, vízia a strategické ciele spoločnosti 5
1.4 organizačná štruktúra mikroprostredia 6
1.5 predmet činnosti 7
1.6 externé mikroprostredie 7
2.1 swot analýza 10
2.2 analýza konkurencie 12
3. marketingové stratégie 16
3.1 produktové stratégie 16
3.2 distribučné stratégie 18
3.3 cenové stratégie 20
3.4 komunikačné stratégie 20
Záver 22
Prílohy 23
Použitá literatúra 26
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.