Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Marketingový plán produktu obce Alekšince

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
20 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
38842
Posledná úprava
29.11.2011
Zobrazené
3 091 x
Autor:
aneta.hriv
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Účelom marketingového plánu je v obci čo najlepšie využiť prírodný potenciál daného územia a vytvoriť si nové miesto v konkurencii. Osoby, ktoré budú vykonávať tento marketingový plán budú veľmi spokojné, pretože miesto pre danú aktivitu-súťaž o najkrajšieho psa je výnimočné a napĺňa obyvateľov obce niečím novým, potešujúcim a neopakovateľným. Veríme, že obec Alekšince bude mať vysokú návštevnosť a výsledky úspešnosti produktu budú hodnotené len kladne. Účelom marketingového plánu je v obci čo najlepšie využiť prírodný potenciál daného územia a vytvoriť si nové miesto v konkurencii. Osoby, ktoré budú vykonávať tento marketingový plán budú veľmi spokojné, pretože miesto pre danú aktivitu-súťaž o najkrajšieho psa je výnimočné a napĺňa obyvateľov obce niečím novým, potešujúcim a neopakovateľným. Veríme, že obec Alekšince bude mať vysokú návštevnosť a výsledky úspešnosti produktu budú hodnotené len kladne.

1 Úvod
Obec Alekšince sa nachádza na juhozápadnom Slovensku, v severozápadnej časti okresu Nitra. Prvá písomná zmienka o obci je z roku 1156. V katastri sa nachádzajú lokality, ktoré sa viažu na poľnohospodársku výrobu. Tieto lokality nemajú rekreačný charakter. Existencia poľnohospodárskych lokalít a usadlostí vyplýva s už z historického zamerania širšieho priestoru na poľnohospodársku výrobu. Obec Alekšince je z hľadiska štruktúry osídlenia hromadná cestná dedina. Nové zástavby rodinných domov sa vyskytujú po celom intraviláne. Výškové zónovanie je typické pre vidiecke sídla. Obec Alekšince je charakterizovaná ako ...

Kľúčové slová:

produkt

marketing

plán

SWOT

marketing

cena

produkt



Obsah:
  • 1 Úvod
    1.1 Stanovenie účelu marketingového plánu
    1.2 Profil obce
    1.3 Zaangažovanie zainteresovaných
    2 Záver
    3. Situačná analýza
    3.1 Poslanie obce
    3.2 Analýza produktu obce
    3.3 Analýza potrieb očakávania cieľových skupín ( segmentácia zákazníkov )
    3.4 Analýza vnútorného a vonkajšieho prostredia
    3.5 Analýza trhu konkurencie
    3.6 SWOT analýza
    4 Marketingové ciele
    5 Popis ( produkt, cena, propagácia, dostupnosť )
    6 Plány činností
    7 Spôsob monitorovania a hodnotenia marketingového plánu
    8 Nepredvídané okolnosti
    9 Použitá literatúra

Zdroje:
  • PHSR obce Alekšince
  • Územný plán obce Alekšince
  • www.alekšince.sk
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko