Marketingový plán produktu obce Alekšince
«»
Popis:
Účelom marketingového plánu je v obci čo najlepšie využiť prírodný potenciál daného územia a vytvoriť si nové miesto v konkurencii. Osoby, ktoré budú vykonávať tento marketingový plán budú veľmi spokojné, pretože miesto pre danú aktivitu-súťaž o najkrajšieho psa je výnimočné a napĺňa obyvateľov obce niečím novým, potešujúcim a neopakovateľným. Veríme, že obec Alekšince bude mať vysokú návštevnosť a výsledky úspešnosti produktu budú hodnotené len kladne.
Účelom marketingového plánu je v obci čo najlepšie využiť prírodný potenciál daného územia a vytvoriť si nové miesto v konkurencii. Osoby, ktoré budú vykonávať tento marketingový plán budú veľmi spokojné, pretože miesto pre danú aktivitu-súťaž o najkrajšieho psa je výnimočné a napĺňa obyvateľov obce niečím novým, potešujúcim a neopakovateľným. Veríme, že obec Alekšince bude mať vysokú návštevnosť a výsledky úspešnosti produktu budú hodnotené len kladne.
1 Úvod
Obec Alekšince sa nachádza na juhozápadnom Slovensku, v severozápadnej časti okresu Nitra. Prvá písomná zmienka o obci je z roku 1156. V katastri sa nachádzajú lokality, ktoré sa viažu na poľnohospodársku výrobu. Tieto lokality nemajú rekreačný charakter. Existencia poľnohospodárskych lokalít a usadlostí vyplýva s už z historického zamerania širšieho priestoru na poľnohospodársku výrobu. Obec Alekšince je z hľadiska štruktúry osídlenia hromadná cestná dedina. Nové zástavby rodinných domov sa vyskytujú po celom intraviláne. Výškové zónovanie je typické pre vidiecke sídla. Obec Alekšince je charakterizovaná ako ...
Kľúčové slová:
produkt
marketing
plán
SWOT
marketing
cena
produkt
Obsah:
- 1 Úvod
1.1 Stanovenie účelu marketingového plánu
1.2 Profil obce
1.3 Zaangažovanie zainteresovaných
2 Záver
3. Situačná analýza
3.1 Poslanie obce
3.2 Analýza produktu obce
3.3 Analýza potrieb očakávania cieľových skupín ( segmentácia zákazníkov )
3.4 Analýza vnútorného a vonkajšieho prostredia
3.5 Analýza trhu konkurencie
3.6 SWOT analýza
4 Marketingové ciele
5 Popis ( produkt, cena, propagácia, dostupnosť )
6 Plány činností
7 Spôsob monitorovania a hodnotenia marketingového plánu
8 Nepredvídané okolnosti
9 Použitá literatúra
Zdroje:
- PHSR obce Alekšince
- Územný plán obce Alekšince
- www.alekšince.sk
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.