Popis:
Doprastav, a.s., je moderná stavebná spoločnosť, ktorá už viac ako pol storočia vytvára stavebné diela vysokých architektonických a úžitkových hodnôt . Počas svojho vývinu sa vyprofilovala na najväčšiu, najsilnejšiu a najstabilnejšiu stavebnú spoločnosť na Slovensku, ktorá patrí k špičkám vo svojom odbore.
Doprastav, a.s., je od roku 2001 súčasťou nadnárodnej skupiny DDM Group, ktorá patrí k najväčším stavebným zoskupeniam na území Českej a Slovenskej republiky. Okrem Doprastavu, a.s. a jeho dcérskych spoločností nosnými podnikmi skupiny sú Metrostav a Subterra v Českej republike a Metrostav SK v Slovenskej republike.
Podnikateľská stratégia skupiny je založená na princípe vzájomnej dôvery a vo využívaní synergických efektov, ktoré z takéhoto zoskupenia nevyhnutne vyplývajú.
Doprastav, a. s., realizuje stavby na celom území Slovenska, aktivity však rozvíja aj v zahraničí. Predmetom činnosti spoločnosti je komplexná dodávka stavebných objektov a prác v segmentoch inžinierskeho, pozemného, podzemného a vodohospodárskeho staviteľstva. Komplexnosť dodávky stavebného diela spočíva nielen v jeho realizácii, ale aj dodávke projektu a inžinieringu.
Podstatnú časť výrobného programu spoločnosti Doprastav, a. s. predstavujú najmä tieto druhy stavebnej činnosti:
...
Kľúčové slová:
marketingový plán
strategicky plán
podnik
ciele podniku
zámery podniku
marketing
produkt
trh
konkurencia
makroenviromentálna situácia
SWOT
staviteľstvo
pozemné stavby
Doprastav
Obsah:
- 1 Celkové zhrnutie 3
1.1 Základné údaje o spoločnosti 3
1.1.1 Organizačná štruktúra spoločnosti 3
1.2 Charakteristika odvetvia 3
1.3 Hlavné ciele a zámery podniku 5
2 Súčasná marketingová situácia 6
2.1 Produktová situácia 6
2.2 Trhová situácia 6
2.2.1 Tuzemský segment 6
2.2.2 Zahraničný segment 8
2.3 Konkurenčná situácia 9
2.4 Makroenvironmentálna situácia 10
3 SWOT analýza 11
3.1 SWOT analýza podniku 11
3.2 SWOT analýza pre trhový segment „Pozemné stavby“ 12
3.3 SWOT analýza konkurenta Inžinierske stavby,a.s. 12
4 Martketingové ciele 12
5 Marketingové stratégie 12
5.1 Produktová stratégia 12
5.2 Cenová stratégia 13
5.3 Distribučná stratégia 13
5.4 Komunikačná stratégia 13
6 Plán výsledovky 14
7 Plán kontroly 15
8 ZOZNAM POUŽITEJ LITERATÚRY 16
8.1 Internetové odkazy 16
8.2 Iné zdroje 16
Zdroje: