Marketingový projekt - Coca cola
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
108 x |
Veľkosť
0,4 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
9325 |
Posledná úprava
13.07.2018 |
Zobrazené
8 968 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
V roku 1886 v USA v Atlante, vyrobil lékarnik John Styth Pemberton vtedy ešte bezmenný nápojový sirup. Svoj prvý zárobok ,ktorý činil v tej dobe 50$,utratil na niekoľko skromných novinových inzerátov. Reklamu považoval za nesmierne dôležitú súčasť jeho začínajúceho podnikania. V roku 1892 bola firma zapísaná na obchodnom súde v štáte Georgia ,s kapitálom 100 tisíc dolárov. V roku 1893 sa uskutočnila registrácia ochrannej známky Coca-Cola Company na Patentovom úrade v USA. Do dvoch rokov bola konzumovaná vo všetkých štátoch v oblasti USA.V roku 1919 odkúpila skupina investorov za 25 mil. dolárov akcie Coca-Cola Company. Prezidentom sa stal Winship Woodruff. Jeho snahou bolo ponúknuť čo najkvalitnejšie produkty na svete. V roku 1926 vznikla prvá zahraničná sekcia podniku v Kanade. Do roku 1940 mala firma výrobne v 45 krajinách. Pred 2.sv.vojnou sformuloval Woodroff svoj cieľ: „Postaráme sa o to, aby si každý americký vojak mohol za 5 centov kúpiť fľašu Coca Coly , bez ohľadu na to, kde slúži, alebo koľko nás to bude stáť”. Do konca vojny vojaci vypili viac než 5 miliárd fliaš. Nápoj sa týmto stal známy po celom svete a o pár rokov sa dokonca dostal do vesmíru. V roku 1991 bola hodnota firmy 50 mld. dolárov, na dosiahnutie hodnoty 100 mld. dolárov potrebovala iba 6 rokov a po siedmych už celková hodnota firmy činila 150 mld. dolárov. V minulom roku sa značka Coca-Cola umiestnila na prvom mieste v ankete o najlepšie zarábajúcu a tým pádom najdrahšiu značku na trhu.
Kľúčové slová:
charakteristika spoločnosti
mikroprostredie
makroprostredie
segmentácia
produkt
cena
distribúcia
komunikácia
Obsah:
- 1.Charakteristika spoločnosti a jej história -3-
2.Mikroprostredie -4-,5
3.Makroprostredie -6-,7,8
4.Segmentácia -9-
5.Dotazník -10-,11,12
6.Produkt -13-,14
7.Cena -15-
8.Distribúcia -16-
9.Komunikácia -17-
10.Zoznam použitej literatúry -18-
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.