Marketingový výskum - firma BioHealth s. r. o. - Návrh na marketingový výskum, plán, proces segmentácie a analyzovanie správania spotrebiteľov
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
85 x |
Veľkosť
1,2 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
2507 |
Posledná úprava
20.02.2017 |
Zobrazené
2 637 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Návrh na marketingový výskum
Potreba Bio potravín sa týka vlastne len priemyslovo vyspelých krajín, odhaduje sa že svetový trh je 25 miliárd USD (!!!). Takmer polovicu spotreby zabezpečuje západná Európa. Trh rastie v priemere 8% ročne. Typickým spotrebiteľom je stredná trieda bývajúca meste, veľkomeste, s vyšším vzdelaním a so slušným životným štandardom. Je to spotrebiteľ dávajúci prednosť kvalite, zaujíma ho pôvod produktu aj spôsob prípravy. Nemecko je krajinou s najväčším obratom v predaji Bio produktov, obrat je dvojnásobne vyšší než napr. v Anglicku, Francúzsku či v Taliansku. Ale najviac utrácajú na tieto produkty Švajčiari, je to zhruba 110 dolárov ročne na jedinca.
Kľúčové slová:
spoločnosť
predmet podnikania
marketingový prieskum
správanie zákazníkov
marketingový plán
Obsah:
- Charakteristika a základné údaje o spoločnosti 3
Identifikačne údaje : 3
Opis spoločnosti a jej predmetu podnikania: 3
Návrh na marketingový výskum 4
Analýza nákupného správania zákazníkov 5
Tvoríme vzorku 5
Aká metóda? 7
Bude výsledok dôveryhodný? 7
Dotazník 8
VYtvorenie marketingového plánu 11
Použitá literatúra 12
Zdroje:
- Bartáková • Cibáková • Štarchoň: Základy marketingu,228, s. r. o. Bratislava 2007 ISBN 780-80-969588-3-2
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.