Marketingový výskum v neziskovej organizácií (B2C)
«»
Popis:
1 Úvod
Marketing bol pred rokmi jednoduchší, pretože trhy boli monolitické a dostatočne veľké. Konkurentov nebolo veľa a nákupné chovanie spotrebiteľov bolo jednoduchšie. V dnešnej dobe sa na svetovom trhu neustále objavujú noví výrobcovia s novými produktami. Dnes už nie je takou vedou vyrobiť, ale vytvoriť záujem a loajalitu u spotrebiteľov práve o naše výrobky. Dlhodobo úspešné firmy môžu byť len tie, ktoré majú k dispozícii správne informácie o zákazníkovi a o trhoch, na ktorých pôsobí. Pre podnik, medzi najdôležitejšie formy získavania informácií, patrý marketingový výskum, ktorý je súčasťou podnikových marketingových aktivít.
Kľúčové slová:
marketingový výskum
analýza
marketingová komunikácia
metódy marketingového výskumu
Obsah:
- 1 Úvod 3
2 Zadanie práce 4
3 Cieľ práce 4
4 Projekt marketingový výskum 4
4.1 Popis vstupnej situácie 4
4.2 Ciele a hypotézy 5
4.3 Cieľová skupina 6
4.4 Design projektu - návrh metód a postup riešenia 6
4.5 Popis metód – voľba a popis techniky zberu dát 7
4.6 Varianty, kombinácie 8
4.7 Rozsah predpokladanej analýzy 9
5 Záver 9
6 Použitá literatúra 9
Zdroje:
- FORET, M. Marketingový průzkum – poznáváme svoje zákazníky. Brno: Computer press, 2008. 124 s. ISBN 978-80-251-2183-2
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.