Mediálna kultúra pre masového a pre náročného prijímateľa
Popis:
Úvod
Mediálna kultúra pre náročného a pre masového prijímateľa je veľmi zaujímavá téma pre ktorú som sa rozhodol. V mojej práci sa budem snažiť objasniť prečo sa delia prijímatelia na dve skupiny ako k tomu dochádza a budem sa snažiť vo všeobecnosti načrtnúť mediálne prostredie týchto dvoch skupín. Na toto všetko sa budem pozerať z dvoch hľadísk. Zo psychologického a zo sociologického.
Kľúčové slová:
masove prostriedky
účinok komunikácie
Mediálna kultúra
Zdroje:
- Gretz, K., & Drozdeck, S. (1990). Psychologie prodeje. Brno: Victoria Publishing.
- Keller, J. (1995). Úvod do sociologie. Praha: Sociologické nakladatelství.
- Košč, M. (2006). Základy psychológie. Prešov: Polygraf Print
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.