Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Mediálna kultúra pre masového a pre náročného prijímateľa

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
17 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
27415
Posledná úprava
10.11.2009
Zobrazené
1 574 x
Autor:
cloey
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Úvod

Mediálna kultúra pre náročného a pre masového prijímateľa je veľmi zaujímavá téma pre ktorú som sa rozhodol. V mojej práci sa budem snažiť objasniť prečo sa delia prijímatelia na dve skupiny ako k tomu dochádza a budem sa snažiť vo všeobecnosti načrtnúť mediálne prostredie týchto dvoch skupín. Na toto všetko sa budem pozerať z dvoch hľadísk. Zo psychologického a zo sociologického.

Kľúčové slová:

masove prostriedky

účinok komunikácie

Mediálna kultúra



Zdroje:
  • Gretz, K., & Drozdeck, S. (1990). Psychologie prodeje. Brno: Victoria Publishing.
  • Keller, J. (1995). Úvod do sociologie. Praha: Sociologické nakladatelství.
  • Košč, M. (2006). Základy psychológie. Prešov: Polygraf Print
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko