Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Mediálna manipulácia ako spôsob vytvárania verejnej mienky na príklade Slovenska

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
40 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
28535
Posledná úprava
01.05.2011
Zobrazené
4 574 x
Autor:
nickyn
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Čo sú masové médiá ?
Všetky noviny, časopisy, filmy, rozhlasové a televízne vysielania, internet, káblové a satelitné vysielania sú určené na to, aby sa šírili z jedného miesta a mohli byť použité všetkými, ktorí na ne narazia , alebo si ich vyhľadajú. To znamená že prijímatelia či užívatelia novín, časopisov, vysielania a pod. nie sú konkrétny jedinci, alebo skupina jedincov, ale sú anonymný. Pre svoju veľkosť a anonymitu si vyslúžili označenie „masa“ Preto sa aj tieto médiá nazývajú „masové médiá“. Samozrejme, že masovosť súvisí s rozvojom technických možností a to s možnosťou tlače, elektromagnetickými vlnami a v poslednej dobe aj prenosom digitalizovaných dát. Masové médiá disponujú teda technickými prostriedkami a organizačným usporiadaním, ktoré im dovoľuje pravidelne(alebo priebežne) ponúkať anonymnej a otvorenej množine príjemcov obsahy, ktoré môžu informovať, vzdelať, či zabaviť

Kľúčové slová:

Mediálna manipulácia

verejná mienka

média



Obsah:
  • 1. Čo sú masové médiá? 2
    2. Postavenie médií v živote spoločnosti 2
    3. Základné prístupy 3
    4. Televízia je ako gilotína 3
    4.1 STV 4-5
    4.2 Markíza 5
    4.3 JOJ 5
    5. Manipulácia 6
    6. Rádia 6
    6.1 Slovenský rozhlas 6-7
    6.2 Súkromné rádiá 7
    6.2 1 Expres 7-8
    7. Printové média 8
    7.1 SME 8-9
    7.2 Plus 7 dní 9
    8. Druhý pilier 9
    9. Titulok tam, obsah onam 10
    10. Vízie masmediálnej manipulácie 10-11
    11. Použitá literatúra 12

Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko