Medzinárodný manažment - Franchising
Popis:
Manažment tvorí neoddeliteľnú súčasť každého podniku. Témou našej seminárnej práce je medzinárodný manažment, čo je veľmi rozsiahla téma. Vybrali sme si len niektoré témy, ktoré nás najviac zaujali. Ako medzinárodný manažment ľudských zdrojov. Kde sa dozvedáme akým problémom musia čeliť spoločnosti v procese internacionalizácie a aké sú možnosti voľby politiky podniku v tomto období. V našej práci sme sa zamerali na franchising, ktorý sme rozobrali aj v praktickej časti. Rozobrali sme 2 reštaurácie typu fast-food, ktoré sú typickým príkladom franchisingu a to spoločnosť McDonald´s a spoločnosť Kentucky Fried Chicken (KFC).
Kľúčové slová:
medzinárodný manažment
franchising
odberateľ
organizácia
medzinárodný trh
Obsah:
- Obsah 2
Úvod : 3
Medzinárodný manažment : 4
Medzinárodný manažment ľudských zdrojov : 4
Politika zamestnávania ľudí: 6
Formy organizácie : 6
Franchising 7
Alternatívy Franchisingu 8
Medzinárodný franchising 9
Výhody franchisingu z hľadiska odberateľa 10
Praktická časť 11
McDonald´s 11
História 11
Prenikanie firmy McDonald´s na medzinárodný trh : 11
Podmienky franchisingového vzťahu: 12
1.) Priama franchise 12
2.) Program BFL (Business Facillities Lease) 12
Kentucky Fried Chicken (KFC) 12
Podmienky franchisingového vzťahu 13
Záver : 14
Zoznam použitej literatúry 15
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.