Medzinárodný obchod - Prípadová štúdia
Popis:
Cieľom práce je vytvorenie predstavy o spôsoboch preniknutia na zahraničný trh. Aké podmienky by mali byť splnené, ak chceme uspieť doma a rozšíriť naše podnikanie do zahraničia.Práca môže pomôcť pripraviť sa do budúcnosti v prípade vlastného podnikania. Môže dať i návod, prípadne ukázať spôsob preniknutia do zahraničia a naznačiť rozdiely medzi Slovenskou republikou a zahraničím, respektíve aké ekonomické, právne, geografické či politické hľadiská by mohli pôsobiť na našu firmu na cudzom trhu...
Kľúčové slová:
Predstavenie spoločnosti
analýza odbytu
analýza okolia
analýza vhodných krajín
vyber vhodného trhu
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.