Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Medzinodná komunikácia

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
3 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
7413
Posledná úprava
20.02.2018
Zobrazené
2 105 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Toto slovo pochádza z latinského slovíčka communis a nesie v sebe viacero významov. Medzi tie najhlavnejšie patria výrazy ako spoločný, vzájomný alebo zdieľaný. Komunikácia teda znamená prenos informácie od odosielateľa príjemcovi použitím verbálnych alebo neverbálnych symbolov. Podmienkou tohto prenosu je samozrejme porozumenie odovzdanej informácie. Táto definícia je základom modelu komunikačného prenosu. Pre nás by mal tento pojem znamenať základ akýchkoľvek vzťahov medzi ľuďmi a skupinami, na nich a našich schopnostiach totiž závisí cieľ všetkých - byť úspešný.

Kľúčové slová:

marketing

reklama

národy

medzinárodná reklama

telefonovanie

zakódovanie

príjemca



Obsah:
  • Komunikácia

    Význam komunikácie

    Nástroje komunikácie
    Osobný rozhovor
    Telefonovanie
    Písomná (elektronická) komunikácia
    Prvky komunikácie
    Komunikátor
    Vnímanie a interpretácia
    Zakódovanie
    Odoslanie
    Komunikačný kanál
    Dekódovanie
    Príjemca
    Spätná väzba
    Druhy komunikácie
    Verbálna komunikácia
    Písomná komunikácia
    Neverbálna komunikácia
    Masová komunikácia
    Komunikácia so zákazníkom
    Reklama
    Public Relations (Vzťahy s verejnosťou)
    Internet
    Internetové formy propagácie
    Ďalšie nástroje internetovej komunikácie
    Použitá literatúra a internetové adresy:

Zdroje:
  • Foret, M.: Marketingová komunikácia. Brno: Computer Press, 2006. ISBN: 80-251-1041-9
  • Crug, S.: Webdesign. : Computer Press, 2006. ISBN: 80-251-1291-8
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko