Medzinodná komunikácia
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
3 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
7413 |
Posledná úprava
20.02.2018 |
Zobrazené
2 105 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Toto slovo pochádza z latinského slovíčka communis a nesie v sebe viacero významov. Medzi tie najhlavnejšie patria výrazy ako spoločný, vzájomný alebo zdieľaný. Komunikácia teda znamená prenos informácie od odosielateľa príjemcovi použitím verbálnych alebo neverbálnych symbolov. Podmienkou tohto prenosu je samozrejme porozumenie odovzdanej informácie. Táto definícia je základom modelu komunikačného prenosu. Pre nás by mal tento pojem znamenať základ akýchkoľvek vzťahov medzi ľuďmi a skupinami, na nich a našich schopnostiach totiž závisí cieľ všetkých - byť úspešný.
Kľúčové slová:
marketing
reklama
národy
medzinárodná reklama
telefonovanie
zakódovanie
príjemca
Obsah:
- Komunikácia
Význam komunikácie
Nástroje komunikácie
Osobný rozhovor
Telefonovanie
Písomná (elektronická) komunikácia
Prvky komunikácie
Komunikátor
Vnímanie a interpretácia
Zakódovanie
Odoslanie
Komunikačný kanál
Dekódovanie
Príjemca
Spätná väzba
Druhy komunikácie
Verbálna komunikácia
Písomná komunikácia
Neverbálna komunikácia
Masová komunikácia
Komunikácia so zákazníkom
Reklama
Public Relations (Vzťahy s verejnosťou)
Internet
Internetové formy propagácie
Ďalšie nástroje internetovej komunikácie
Použitá literatúra a internetové adresy:
Zdroje:
- Foret, M.: Marketingová komunikácia. Brno: Computer Press, 2006. ISBN: 80-251-1041-9
- Crug, S.: Webdesign. : Computer Press, 2006. ISBN: 80-251-1291-8
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.