Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Meranie imidžu

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
5 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
472
Posledná úprava
08.04.2017
Zobrazené
2 108 x
Autor:
ucka
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Imidž je niečo ako matrix. Nie je to nič reálne, hmatateľné, je to „len“ niečo čo existuje v našich hlavách - je to obraz, ktorý si v našej mysli vytvárame. Je vyživovaný a menený každým jedným kontaktom s pôvodnou príčinou vzniku takéhoto obrazu. A napriek svojej nehmotnej povahe je imidž mnohorozmerným objektom, ktorý má presné umiestnenie v priestore a čase nášho vedomia, je spojený som zmyslovými vnemami ako sú chuť, vôňa, tvar, atď. a Matrix aj preto, že imidž nie je pravdivým obrazom, do ktorého neúmyselne projektujeme aj sami seba a nevieme, čo je realita, a čo je len fikcia.

Kľúčové slová:

meranie imidžu

GfK Target Positioning

IMPSYS

Lexus

kvalitatívny prístup

kvantitatívny prístup

obchod



Obsah:
  • 1. Imidž -3-
    2. Meranie imidžu -3-
    2.1 Kvalitatívny prístup -3-
    2.2 Kvantitatívny prístup -4-
    2.3 Kombinácia kvalitatívneho a kvantitatívneho prístupu -5-
    3. Príklady nástrojov merania imidžu -5-
    3.1 GfK Target Positioning -5-
    3.2.IMPSYS -6-
    3.3 Rhodos -7-
    4. Záver -11-
    Použitá literatúra -12-

Zdroje:
  • Engel, J.F.; Blackwell, R.D.; Miniard, P.W.: Consumer Behavior, Chicago: The Dryden Press, 1986
  • Kočan,R.: Tlačová správa GfK, GfK Kloseum 2004, 27.9.2004
  • Môciková, R.: Kto má najlepší imidž?, In: Stratégie, december 2004, Bratitslava: Samona Magazines Slovakia, str. 12,13
  • Môciková, R.: Ako merať imidž?, In: Stratégie, február 2005,Bratislava: Samona Magazines Slovakia, str.:10,11
  • Internet
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko