Miesto - distribúcia
«»
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
5 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
16138 |
Posledná úprava
08.12.2008 |
Zobrazené
580 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Určite každý z nás sa už stretol s pojmom distribúcia. Pre niekoho je to slovo bežné a nepodstatné, ale pre ľudí, ktorí produkujú tovary alebo poskytujú služby je to termín veľmi dôležitý. Úlohou tejto seminárnej práce je charakterizovať a analyzovať pohyb tovaru od výrobcu k spotrebiteľovi, t.j. distribúciu produktov. Rozhodovanie o distribučnej ceste patrí medzi najdôležitejšie rozhodnutia výrobcu. Oni totiž priamo ovplyvňujú všetky ostatné marketingové rozhodnutia. Distribučný systém každej firmy je jedným z rozhodujúcich externých zdrojov. Jeho budovanie trvá roky a je veľmi ťažké a finančne náročné. Cieľom tejto seminárnej práce je priblížiť Vám charakter a fungovanie distribučného systému
Kľúčové slová:
marketing
obchod
miesto
distribúcia
Zdroje:
- [1] KOTLER, P. – ARMSTRONG, G.: Marketing. Slovenské pedagogické nakladateľstvo
- [2] KITA, J a kol.: Marketing. Bratislava, Jura edition 2002
- [3] KUSÁ, A.: Základy marketingu. Zvolen, TUZVO 2007
- [4] KOTLER, P.: Marketing management – Analýza, plánovanie, realizácia a kontrola
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.