Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 036   projektov
0 nových

Mimopodniková komunikácia

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
13 x
Veľkosť
0,4 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
21302
Posledná úprava
20.03.2009
Zobrazené
3 751 x
Autor:
veronika86
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Úvod
Mimopodniková komunikácia je predpoklad efektívneho uplatňovania rozhodujúcich faktorov úspešnosti na trhu.
Podnik žije vo svojom prostredí. Najbližšie väzby s vonkajším prostredím ho viažu so zákazníkmi, spotrebiteľmi, klientmi, sprostredkovateľmi, obchodnými partnermi a konkurenciou. Do interakcií vstupuje aj s orgánmi ústrednej verejnej správy, miestnej samosprávy, širšou verejnosťou, tretím sektorom a inými subjektmi, ktoré nemajú bezprostredný vplyv na jeho činnosti.
Špecifickým typom komunikácie s vonkajším prostredím je marketingová komunikácia. Prostredníctvom nej podnik informuje o svojich produktoch, sprostredkuje kontakt medzi predávajúcimi a kupujúcimi a podporuje proces výmeny.
Seminárna práca sa zaoberá teóriou základných foriem externej marketingovej komunikácie, čo sú: reklama, PR a imidž a teóriu dopĺňa o príklad z praxe.


Kľúčové slová:

mimopodniková komunikácia

reklama

reklamné akcia

psychológia v reklame

public relations

imidž

ikea



Zdroje:
  • 1. BLACK, S.: Najučinejší propagace public relations. Grada publishing, Praha 1994.
  • 2. HRADISKÁ, E.: Psychológia v reklame. Elita, Bratislava 1998.
  • 3. KITA, J. a kol.: Marketing. Iura Edition, Bratislava 2005.
  • 4. KOTLER, P. – ARMSTRONG, G.: Marketing. SPN, Bratislava 1992.
  • 5. LIPIANSKA, J.: Predpoklady a možnosti hodnotenia public relations. In: Marketingová panoráma, roč.3, 2005, 3-4, s. 9-10.
  • 6. LIPIANSKA, J.: Public relations ako manažérsky proces. In: Nová ekonomika, roč. 4, 2005, č. 1, s. 80-83.
  • 7. MIHÓK, P.: Reklama v trhovej ekonomike. Slovenská obchodná a priemyselná komora, Bratislava 1995.
  • 8. PRACHÁR, J.: Reklama. ES EU, Bratislava 1993.
  • 9. PRACHÁR, J.: Čo je marketing. SPN, Bratislava 1992.
  • 10. Zákon NR SR č. 147/2001 Z. z. o reklame.
  • 11. ŽÁRY, I.: Public relations cesta k úspechu. Hevi, Bratislava 1995.
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko