Mobilný marketing
«»
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
5 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
24812 |
Posledná úprava
30.05.2009 |
Zobrazené
1 529 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
"Skutočný one-to-one (osobný) marketing, ktorý vytvára z mobilného telefónu to najefektívnejšie a najcielenejšie reklamné médium na trhu."
Svet je prehustený informáciami ako takými a reklamnými zvlášť. Reklamní odborníci stále intenzívnejšie hľadajú cesty od neosobnej (nevyžiadanej) informácie k osobnej (vyžiadanej) informácii. Mobil svojim masovým rozšírením ale aj ďalšími jedinečnými možnosťami ponúkol ako pre užívateľa, tak pre marketéra návod, ako túto dilemu vyriešiť. A tak bolo len otázkou času, kedy marketing a reklama objaví mobil ako úžasný nástroj komunikácie.
Kľúčové slová:
sms-marketing
sponzorované sms
reklama cez sms
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.