Model firmy
«»
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
4 x |
Veľkosť
0,4 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
22024 |
Posledná úprava
05.04.2009 |
Zobrazené
1 142 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Charakteristika firmy
Zrod myšlienky založiť stávkovú kanceláriu Bonus, s.r.o. sa datuje od marca 2005. Spoločným úsilím dvoch konateľov, ktorí sa pohybujú v podnikateľskej sfére už od roku 1993, sa myšlienka stala ďaleko konkrétnejšou. Cieľová skupina na Slovensku, konkrétne v okolí Trnavy, je stále veľmi veľká. Preto je hlavným cieľom spoločnosti osloviť nových a pritiahnuť konkurenčných zákazníkov a v mestách, v ktorých máme pobočky získať minimálne 10 % podiel na trhu. Hlavným podporným prostriedkom k dosiahnutiu cieľa je stávkovanie bez manipulačných poplatkov, čo je na Slovensku úplná novinka a mala by sa stať hlavným prostriedkom na pritiahnutie zákazníkov do našej spoločnosti, ďalej stávkovanie pomocou internetu.
Víziou do budúcnosti je rozšírenie prevádzky zatiaľ v Trnavskom kraji a produkcia nových a zaujímavých produktov.
Kľúčové slová:
marketingové prostredie
segmantácia
marketingový výskum
marketingový mix
mikroprostredie
marketingové prostredia
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.