Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Modely spotrebiteľovho výberu výrobku určitej značky

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
0 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
6423
Posledná úprava
02.08.2018
Zobrazené
779 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Táto seminárna práca sa zaoberá kritériami v rozhodovaní sa zákazníka pri kúpe grafickej karty do počítača. Vybrali sme grafické karty od štyroch najznámejších výrobcov ako Asus, Microstar, Powercolor a Sapphire.
Pri výbere kladú zákazníci dôraz na kritériá ako výrobca, typ grafickej pamäti, rýchlosť grafického čipu, chladenie a výrobca čipu.
Výrobca - pri výbere grafickej karty mnohokrát vystupuje do popredia výrobca ktorý danú grafickú kartu vyrobil. Najmä dlhoročné skúsenosti s výrobou týchto kariet a krajina, v ktorej sa táto grafická karta vyrába sú mnohokrát určujúce faktory pri výbere spotrebiteľom.
Typ grafickej pamäti - v súčasnosti sú na trhu grafické karty s dvomi typmi grafických pamätí. Typ DDR2 je starší a pomaly sa vytráca z trhov avšak robia sa ešte grafické karty s týmito pamäťami najmä z dôvodu že sú kompatibilnejšie zo staršími počítačmi. Typ DD3 reaguje na najnovšie a najnáročnejšie požiadavky trhu.
Vyznačujú sa lepšou priepustnosťou dát a rýchlosťou. Sú ideálne pre hranie najnovších hier.
Rýchlosť grafického čipu - u grafických čipov je rýchlosť daná frekvenciou, na ktorú je daný čip taktovaný. V konečnom dôsledku to pre spotrebiteľa znamená rýchlosť akou dokáže čip pracovať a reagovať na požiadavky aplikácií používaných spotrebiteľom.

Kľúčové slová:

grafická karta

DDR

výrobok

značka

spotrebiteľ

grafický čip

spotrebiteľ

Asus

Microstar

Powercolor

Sapphire



Obsah:
  • Úvod
    1. Produkty
    2. Model očakávanej hodnoty
    - Zmeniť vlastnosti výrobku
    - Zmeniť mienku o značke
    - Zmena mienky o konkurenčných značkách
    - Zmena váhy významnosti
    - Upriamiť pozornosť spotrebiteľa
    - Zmeniť spotrebiteľovo presvedčenie o niektorých vlastnostiach
    3. Model ideálnej značky
    4. Model minimálnej úrovne niektorých vlastností
    5. Model porovnávací
    6. Model rozhodujúcej vlastnosti
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko