Popis:
Pobočka Sociálnej poisťovne v Čadci sídli v budove, ktorá ju reprezentuje.
Je to esteticky upravená budova s výťahom, s prehľadnou informačnou tabuľou
a informátorom, ktorý už pri vstupe do budovy poskytnú informácie pre občanov.
Na základe toho sa stránka rýchlo a ľahko zorientuje v novom prostredí. Pracovníčka,
s ktorou som komunikovala, bola žena vo veku asi 30 rokov, pôsobila profesionálne, bola ústretová, ochotná, prejavovala záujem o môj prípad, vo všetkom mi bola nápomocná.
Sociálna poisťovňa ako inštitúcia štátnej správy, nositeľ práv a povinností zanechala vo mne celkovo dobrý pocit, odchádzala som spokojná.
Kľúčové slová:
etika
verejná správa
sociálna poisťovňa
mestský úrad
informácie pre občanov
štátna správa
informačná tabuľa
neochota
Obsah:
- Názov práce
Pozitívna skúsenosť v konaní s inštitúciou verejnej správy- Sociálna poisťovňa
Čo by som zmenila na verejnej správe z hľadiska etiky?
Ktoré etické hodnoty očakávate v správaní zamestnancov verejnej správy?
Kto je zodpovedný?
Negatívna skúsenosť v konaní s inštitúciou verejnej správy /samospráva/ - Mestský úrad
Čo by som zmenila na verejnej správe z hľadiska etiky?
Ktoré etické hodnoty očakávate v správaní zamestnancov verejnej správy?
Kto je zodpovedný?