Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Moja pozitívna a negatívna skúsenosť v konaní s niektorou inštitúciou verejnej správy

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
14 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
10142
Posledná úprava
15.10.2018
Zobrazené
1 554 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Pobočka Sociálnej poisťovne v Čadci sídli v budove, ktorá ju reprezentuje. Je to esteticky upravená budova s výťahom, s prehľadnou informačnou tabuľou a informátorom, ktorý už pri vstupe do budovy poskytnú informácie pre občanov. Na základe toho sa stránka rýchlo a ľahko zorientuje v novom prostredí. Pracovníčka, s ktorou som komunikovala, bola žena vo veku asi 30 rokov, pôsobila profesionálne, bola ústretová, ochotná, prejavovala záujem o môj prípad, vo všetkom mi bola nápomocná.
Sociálna poisťovňa ako inštitúcia štátnej správy, nositeľ práv a povinností zanechala vo mne celkovo dobrý pocit, odchádzala som spokojná.

Kľúčové slová:

etika

verejná správa

sociálna poisťovňa

mestský úrad

informácie pre občanov

štátna správa

informačná tabuľa

neochota



Obsah:
  • Názov práce
    Pozitívna skúsenosť v konaní s inštitúciou verejnej správy- Sociálna poisťovňa
    Čo by som zmenila na verejnej správe z hľadiska etiky?
    Ktoré etické hodnoty očakávate v správaní zamestnancov verejnej správy?
    Kto je zodpovedný?
    Negatívna skúsenosť v konaní s inštitúciou verejnej správy /samospráva/ - Mestský úrad
    Čo by som zmenila na verejnej správe z hľadiska etiky?
    Ktoré etické hodnoty očakávate v správaní zamestnancov verejnej správy?
    Kto je zodpovedný?
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko