Monitoring médií
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
11 x |
Veľkosť
0,7 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
3070 |
Posledná úprava
28.02.2017 |
Zobrazené
5 140 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Ukážka:
1. Televízia Markíza
Televízia Markíza je súkromnou televíziou, ktorá so sebou nesie status najsledovanejšej televízie na Slovensku. Bola zároveň aj prvou súkromnou televíznou stanicou na území Slovenskej republiky vôbec, keď v roku 1996 vstúpila na mediálny trh. Jej vlastníkom je spoločnosť CME a momentálnym generálnym riaditeľom od roku 2006 Václav Mika.
Kľúčové slová:
monitoring
sledovanost
média
rádio
televízia
Obsah:
- Televízie
1.Televízia Markíza
2.Televízia Joj
3.STV
4.TA3
Sledovanosť jednotlivých relácií na Slovensku
Sledovanosť jednotlivých televízií na Slovensku
Rádiá
1.Rádio Expres
2.Rádio Slovensko (SRo 1)
3.Fun Rádio
Rebríček počúvanosti slovenských rádií
Printové médiá
1.Denníky
2.Týždenníky
3.Mesačníky
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.