Motivácia a manažment predajných síl
«»
Popis:
Motivácia
- Motivácia je všeobecným označením pre všetky vnútorné podnety, ktoré vedú k určitej činnosti človeka, resp. k určitému konaniu.
- Motivácia vyjadruje skutočnosť, že v ľudskej psychike pôsobia špecifické, nie celkom vedomé či nevedomé vnútorné hybné sily - pohnútky, motívy. Tieto motívy činnosti človeka, t.j. jeho chcenie, prežívanie, jednanie určitým smerom ho aktivizujú a prebudenú aktivitu udržujú.
Kľúčové slová:
motivácia
manažment
predajná sila
využitie
štruktúra
riadenie
Obsah:
- Motivácia
Manažment predajných síl
Stanovenie cieľov predaja s ohľadom na ostatné zložky marketingového mixu a na konkurenciu.
Budovanie a riadenie predajných síl v osobnom predaji :
Proces budovania predajných síl
Využitie Predajných síl
Štruktúra predajných síl
Odmeňovanie predajných síl
Riadenie predajných síl
Zdroje:
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.