Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Motivácia a manažment predajných síl

«»
Prípona
.pptx
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
1 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
45676
Posledná úprava
23.02.2015
Zobrazené
1 460 x
Autor:
vlasta.balentova
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Motivácia

- Motivácia je všeobecným označením pre všetky vnútorné podnety, ktoré vedú k určitej činnosti človeka, resp. k určitému konaniu.

- Motivácia vyjadruje skutočnosť, že v ľudskej psychike pôsobia špecifické, nie celkom vedomé či nevedomé vnútorné hybné sily - pohnútky, motívy. Tieto motívy činnosti človeka, t.j. jeho chcenie, prežívanie, jednanie určitým smerom ho aktivizujú a prebudenú aktivitu udržujú.



Kľúčové slová:

motivácia

manažment

predajná sila

využitie

štruktúra

riadenie



Obsah:
  • Motivácia
    Manažment predajných síl
    Stanovenie cieľov predaja s ohľadom na ostatné zložky marketingového mixu a na konkurenciu.
    Budovanie a riadenie predajných síl v osobnom predaji :
    Proces budovania predajných síl
    Využitie Predajných síl
    Štruktúra predajných síl
    Odmeňovanie predajných síl
    Riadenie predajných síl
    Zdroje:

Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko