Multimediálny prístup pri tvorbe vyučovacích programov
Popis:
Podľa P. Pavláska a V. Pavláskovej (2004, s. 69 ) v tvorbe multimediálnych vzdelávacích programov dominuje:
• Rozmanitosť interakcií – počítač dokáže vytvoriť variabilnejšie pole interakcií ako učiteľ, vie produkovať problémy pre žiakov, dokáže kontinuálne hodnotiť žiaka (aktivity, výkony), poskytuje spätnú väzbu, kladie žiakovi otázky, informuje ho o chybe a pomáha mu nájsť správne riešenie, resp. ponúkne cvičenie na odstránenie chyby.
Kľúčové slová:
interakcia
model
Zdroje:
- Pavlásek, P., – Pavlásková, V., Technické prostriedky vyučovania, Žilina: EIDS – ŽU. 83 s., ISBN 80-8070-236-5
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.