Náhľady na manažérstvo kvality vo svete a v EÚ
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
7 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
12403 |
Posledná úprava
20.07.2020 |
Zobrazené
1 546 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
V posledných rokoch sa problematika manažérstva kvality výrobkov a služieb rozvíja priam dramatickou formou. Kým v predchádzajúcich desaťročiach manažment podnikov sa zameriaval predovšetkým na problémy znižovania nákladov, zvyšovania objemu produkcie, skracovanie dodacích lehôt, v súčasnom období, ak sa chce podnik presadiť na trhu, či už domácom, ale najmä zahraničnom, musí tieto čiastkové úlohy podnikateľskej činnosti podriadiť úlohe hierarchicky vyššie postavenej, úlohe zabezpečovania kvality výrobkov. Značná časť problémov našich podnikov je spôsobená práve tým, že túto hierarchiu riadi podľa cieľov, ktoré boli rozhodujúce v minulosti.
Kľúčové slová:
manažérstvo kvality
manažment
kvalita
vývoj
metóda qj
Japonsko
USA
kaizen
EN
ISO
CE
9001
2000
EN ISO 9001
Obsah:
- Manažérstvo kvality
Moderné chápanie kvality
Súčasný vývoj priemyslu
Prístupy k manažérstvu kvality v USA a Japonsku
Manažérstvo kvality a Európske Smernice
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.