Náklady v podniku
Popis:
Seminárna práca je zameraná na problematiku nákladov v podniku, keďže objem realizovanej produkcie môže podnik ovplyvniť len čiastočne, pričom úroveň predajných cien svojich produktov daných trhom musí rešpektovať, jediné na čo podnik môže priamo pôsobiť je suma nákladov.V teoretickej časti táto seminárna práca analyzuje náklady v podniku. Praktická časť je zameraná na poukázanie úspešnosti spoločnosti pôsobiacej na trhu mobilnej komunikácie a názorne ukážky výkazov vybraných nákladových skupín obsiahnutých v ročnej správe.
Kľúčové slová:
Náklady
Klasifikácia nákladov
Hospodárenie
Zisk
Efektívnosť
Zdroje:
- ECHO, zamestnanecký časopis, vydáva T-Mobile Slovensko, a. s., Polus Millennium Tower, Vajnorská 100/A, 831 03 Bratislava, Leto 2008
- http://www.slovaktelekom.sk/Documents/o_nas/vyrocne_spravy/07/rs2007sk.html
- KUPKOVIČ, M. : Faktory ekonomickej efektívnosti, Bratislava: Alfa, 1987
- KUPKOVIČ, M. : Náklady podniku, Komplexný pohľad na náklady, Bratislava: SPRINT, 1999, ISBN 80-88848-50-4
- TEPLICKÁ, K.: Význam hodnotenia nákladov na kvalitu vo výrobnom podniku, Dostupné na internete: http://fmmi10.vsb.cz/639/qmag/mj46-cz.pdf
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.