Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Nákupne a rozhodovacie správanie + prezentácia

«»
Prípona
.zip
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
6 x
Veľkosť
0,7 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
40938
Posledná úprava
27.12.2012
Zobrazené
1 645 x
Autor:
6kacicka6
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Popisuje nákupné správanie, jeho procesy, opisuje faktory, vysvetľuje čo je to nákupný proces, proces rozhodovania sa v nákupe, opisuje nákupné role, etapy nákupného správania sa a podrobnejšie popisuje 5 fáz nákupného správania sa a to sú: 1. Identifikácia problému, 2. Zber informácií, 3. Hodnotenie alternatív, 4. Rozhodnutie o kúpe, 5. Správanie sa po kúpe.
Ďalej popisuje nákupné rozhodovanie, komplexné nákupné správanie sa, disonančné - rekučné nákupné rozhodovanie, zvykové nákupné správanie sa, nákupné správanie sa hľadajúce rozmanitosť, proces rozhodovania o nákupe v prípade nových produktov.
+ PREZENTÁCIA

Kľúčové slová:

nákup

proces nákupu

rozhodovanie pri nákupe



Obsah:
  • Nákupné správanie
    Nákupný proces
    Proces rozhodovania sa v nákupe
    Nákupné role
    Etapy nákupného správania
    Identifikácia problému
    Zber informácií
    Hodnotenie alternatív
    Kúpne rozhodnutie
    Správanie po nákupe
    Nákupné rozohodovanie
    Komplexné nákupné správanie sa
    Disonančné-rekučné nákupné rozhodovanie
    Zvykové nákupné správanie sa
    Nákupné správanie sa hľadajúce rozmanitosť
    Proces rozhodovania o nákupe v prípade nových produktov
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko