Nákupné správanie spotrebiteľa
«»
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
44 x |
Veľkosť
0,3 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
6004 |
Posledná úprava
02.08.2017 |
Zobrazené
3 358 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Pätina obyvateľstva plánuje v nasledujúcom roku stavebnú úpravu, alebo rekonštrukciu domu. Štyri percentá domácností sa chystajú kúpiť dom, byt, alebo chatu. (to sú skutočné údaje z prieskumu verejnej mienky, ktorý v januári tohto roku robil Štatistický úrad SR).
Po roku 1989 neustále narastá rozdiel medzi dopytom a ponukou v tomto segmente.
Mnoho spoločností sa snaží zotrieť, alebo zmenšiť tento rozdiel, v čo možno najkratšom čase a pri maximalizovaní zisku. Vo väčšine prípadov to však ide na úkor kvality, a v druhom rade, aj na úkor transparentnosti financovania.
Preto hlavným poslaním developerskej spoločnosti je - uspokojiť základnú ľudskú
a spoločenskú potrebu - potrebu bývania, v bezpečnej lokalite pri možnosti spolufinancovania s jednou z vybraných bánk Slovenskej republiky.
Kľúčové slová:
segmentácia trhu
dotazník
marketingové stimuly
produkt
promotion
distribúcia
nákupné správanie
spotrebiteľ
motivácia
Obsah:
- 1. Marketingové a ostatné stimuly
1.1. Produkt
1.2. Cena
1.3. Distribúcia a promotion
2. Fakory ovplyvňujúce nákupné správanie
2.1. Kultúrne
2.1.1. Kultúra, subkultúra, sociálna trieda
2.2. Spoločenské
2.2.1. Referenčná skupina, ašpiračná skupina, rola, status, postavenie
2.3. Osobnostné
2.3.1. Vek a štádium životného cyklu, povolenie, ekonomická situácia, životný štýl, osobnosť
2.4. Psychologické
2.4.1. Motivácia, vnímanie, učenia sa, presvedčenie a postoj
3. Proces nákupného správania sa spotrebiteľa
3.1. Poznanie problému
3.2. Zhromažďovanie informácií
3.3. Porovnávanie
3.4. Nákupné rozhodnutie
4. Správanie sa kupujúceho po nákupe
Záver
Zdroje:
- KOtler, Ph. - Marketing, Bratislava 1992
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.