Nákupné správanie
«»
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
1 x |
Veľkosť
0,3 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
19464 |
Posledná úprava
14.02.2009 |
Zobrazené
1 134 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Životný štýl – typy a význam pre vysvetlenie nákupného správania
Life style – popisuje trh špecificky – na rozdiel od demografických dát (globálne)
LS (v marketingovom poňatí)–
- jedinečné spôsoby reálneho uskutočňovania vlastného života,
- ktoré sú spoločné pre určitý trhový segment,
- ktorý ich subjektívne vníma a prežíva
Kľúčové slová:
Seba ponímanie (Self Concept)
Value and Life Style profily
Profily jedincov orientovaných na status
na konanie
Segmentácia teens –výskum 44 krajín – New World Teen Study...
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.