Nástroje marketingového komunikačného mixu
Popis:
Marketingová komunikácia (komunikačný mix) je súčasťou marketingového mixu. Prostredníctvom optimálnej kombinácie jednotlivých zložiek komunikačného mixu sa firma snaží dosiahnuť svoje marketingové i celkové firemné ciele.
Doc. Jedlička marketingovú komunikáciu definuje ako „špecifický súbor medziľudských a medzipodnikových väzieb, ktorých snahou je využívať osobné a podnikové poznatky v súčinnosti so spoločenskými či trhovými informáciami a uspokojovanie spoločenských ako aj individuálnych potrieb na efektívnejšie plnenie marketingových cieľov.”
Kľúčové slová:
marketingová komunikácia
reklama
podpora predaja
osobný predaj
komunikačný mix
Obsah:
- Reklama
Podpory predaja
Public relations
Osobného predaja
Priameho marketingu
Zdroje:
- Forert, M., Marketingová komunikácia. Brno : Masarykova univerzita. 1997
- Jedlička, M., Marketingové stratégie. Trnava : UCM. 2005
- Labská, H., Marketingová komunikácia. Nové Zámky : JUP. 1992
- Němec, P., Public relations. Praha : Management Press. 1999
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.