Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Nástroje marketingového komunikačného mixu

«»
Prípona
.ppt
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
21 x
Veľkosť
0,7 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
7005
Posledná úprava
23.11.2017
Zobrazené
8 843 x
Autor:
reatomi
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Marketingová komunikácia (komunikačný mix) je súčasťou marketingového mixu. Prostredníctvom optimálnej kombinácie jednotlivých zložiek komunikačného mixu sa firma snaží dosiahnuť svoje marketingové i celkové firemné ciele.

Doc. Jedlička marketingovú komunikáciu definuje ako „špecifický súbor medziľudských a medzipodnikových väzieb, ktorých snahou je využívať osobné a podnikové poznatky v súčinnosti so spoločenskými či trhovými informáciami a uspokojovanie spoločenských ako aj individuálnych potrieb na efektívnejšie plnenie marketingových cieľov.”



Kľúčové slová:

marketingová komunikácia

reklama

podpora predaja

osobný predaj

komunikačný mix



Obsah:
  • Reklama
    Podpory predaja
    Public relations
    Osobného predaja 
    Priameho marketingu

Zdroje:
  • Forert, M., Marketingová komunikácia. Brno : Masarykova univerzita. 1997
  • Jedlička, M., Marketingové stratégie. Trnava : UCM. 2005
  • Labská, H., Marketingová komunikácia. Nové Zámky : JUP. 1992
  • Němec, P., Public relations. Praha : Management Press. 1999
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko