Neetická reklama - etický kódex reklamy
Popis:
Etika v marketingu ako aj uplatnenie etického kódexu v podnikateľskej činnosti kladie základy pre korektné partnerské vzťahy, spoluprácu a kooperáciu. Na základe správne zostaveného marketingového mixu sa od manažérov očakávajú rozhodnutia, ktoré rešpektujú etické zásady, vedúce k dosiahnutiu spokojnosti zákazníkov a zároveň k úspešnosti firmy. Tieto zásady by mali platiť ako všeobecné etické štandardy, pretože etické správanie je jedným z predpokladov sily, úspešnosti a dlhodobého prežitia podniku v globálnom marketingovom prostredí. Marketingová etika sa týka predovšetkým etického zvažovania v rozhodovaní marketingových manažérov a výberu praktík, pre ktoré sú však zväčša hodnotení verejnosťou za podvodníkov, podplatiteľných ľudí, klamárov alebo špekulantov.
Kľúčové slová:
Neetická reklama
Obsah:
Zdroje:
- • HANULÁKOVÁ, Eva: Podnikateľská etika. Bratislava: EUROUNION, 1997. 114 s. ISBN 80-85568-79-9
- • POLÁKOVÁ, Eva: Mediálne kompetencie. Trnava: FMK UCM Trnava, 2007. 137 s. ISBN 978-80-89220-65-6
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.