Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 117
projektov

Nepredajné formy obchodu

«»
Prípona
.docx
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
3 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
38408
Posledná úprava
25.10.2011
Zobrazené
911 x
Autor:
lluuccyy111
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Seminárna práca z predmetu marketing

2 MALOOBCHOD V NEPREDAJNÝCH PRIESTOROCH
Maloobchod bez predajných priestorov je v dnešnej dobe najrozšírenejšia forma maloobchodnej činnosti.
Pojem maloobchod je vo svete rozšírený hlavne pod anglickým názvom Retailing alebo Retail trade. Toto slovo má však korene vo francúzštine – je odvodené od slovesa retailler, čo znamená odstrihnúť, orezať, alebo oddeliť a používalo sa hlavne v krajčírstve. V polovici trinásteho storočia sa začalo používať v zmysle rozdeľovania vyrobeného tovaru do častí prijateľných pre spotrebiteľa a predaja v malých množstvách...

2.1 Priamy marketing
Priamy marketing využíva priamu komunikáciu so spotrebiteľmi:
- predaj poštou umožňuje vysokú selekciu cieľových trhov – priame zásielky
- predaj pomocou katalógov
- telemarketing (telefonický kontakt)
...

Kľúčové slová:

marketing

predaj

elektronický obchod



Obsah:
  • 1 ÚVOD

    2 MALOOBCHOD V NEPREDAJNÝCH PRIESTOROCH
    2.1 Priamy marketing
    2.1.1 Elektronický obchod
    2.1.3 Predaj prostredníctvom katalógov
    2.1.4 Telemarketing
    2.2 Podomový predaj
    2.3 Predaj prostredníctvom predajných automatov
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko