Nepredajné formy obchodu
«»
Popis:
Seminárna práca z predmetu marketing
2 MALOOBCHOD V NEPREDAJNÝCH PRIESTOROCH
Maloobchod bez predajných priestorov je v dnešnej dobe najrozšírenejšia forma maloobchodnej činnosti.
Pojem maloobchod je vo svete rozšírený hlavne pod anglickým názvom Retailing alebo Retail trade. Toto slovo má však korene vo francúzštine – je odvodené od slovesa retailler, čo znamená odstrihnúť, orezať, alebo oddeliť a používalo sa hlavne v krajčírstve. V polovici trinásteho storočia sa začalo používať v zmysle rozdeľovania vyrobeného tovaru do častí prijateľných pre spotrebiteľa a predaja v malých množstvách...
2.1 Priamy marketing
Priamy marketing využíva priamu komunikáciu so spotrebiteľmi:
- predaj poštou umožňuje vysokú selekciu cieľových trhov – priame zásielky
- predaj pomocou katalógov
- telemarketing (telefonický kontakt)
...
Kľúčové slová:
marketing
predaj
elektronický obchod
Obsah:
- 1 ÚVOD
2 MALOOBCHOD V NEPREDAJNÝCH PRIESTOROCH
2.1 Priamy marketing
2.1.1 Elektronický obchod
2.1.3 Predaj prostredníctvom katalógov
2.1.4 Telemarketing
2.2 Podomový predaj
2.3 Predaj prostredníctvom predajných automatov
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.