Nová orientácia marketingového manažmentu v súčasnosti
Popis:
seminarnaco praca k predmetu Marketing management u doc. Batakovej, nova orientacia marketingoveho manazmentu v sucasnosti, co vieme o nasich zakaznikoch, co sa zmenilo v produktovej strategii podnikov
Úloha: Nájdite príklady v praxi konkrétnych podnikov na niektoré z nových trendov v marketingovom manažmente, medzi ktoré možno zaradiť:
Prvá skúsenosť s touto značkou zákazníka presvedčí, že poskytuje dostatočný hodnotový úžitok. Jazyková škola LITE poskytuje záujemcom bezplatnú ukážkovú hodinu angličtiny, ktorá je určená na to, aby každý potenciálny zákazník mohol na vlastnej koži vyskúšať používané metódy výučby a tak získať z vyučovania vlastnú skúsenosť. Ukážková hodina trvá 60 minút. Na základe vlastnej skúsenosti sa zákazník rozhodne, či sa zapíše alebo nezapíše na kurzy v tejto jazykovej škole.
Kľúčové slová:
marketing manazment
orientacia marketing manazmentu v sucasnosti
produktova strategia
zakaznici
co vieme o nasich zakaznikoch
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.