Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Nové trendy v dištančnom a celoživotnom vzdelávaní

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
1 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
43392
Posledná úprava
29.01.2014
Zobrazené
1 940 x
Autor:
zabinka
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Kľúčové kompetencie dávajú návod na otázku: Čo učiť. Doterajšie spôsoby založené na odovzdávaní kvanta informácií študentom sa ukazujú ako neperspektívne a to hlavne preto, že zastarajú rýchlejšie ako sa vôbec ku študentom dostanú. Ak by sa tento spôsob uplatňoval aj v celoživotnom vzdelávaní, pripomínal by rybára, ktorý namiesto toho aby chytal ryby, celý lov iba upchával diery na svojej lodi, ktoré by vznikali rýchlejšie ako ich on stihne upchávať. Toto celé by viedlo nakoniec k tomu, že sa loď aj tak potopí.

Kľúčové slová:

dištančné vzdelávanie

nové trendy v zdelávaní

kľúčové

učebné kompetencie



Obsah:
  • Obsah
    Úvod 3
    1.Dištančné vzdelávanie 4
    1.1 Pojem dištančné vzdelávanie 4
    1.2 Výhody dištančného vzdelávania oproti klasickému vzdelávaniu 5
    2.Kľúčové, učebné kompetencia a celoživotné vzdelávanie 6
    2.1 Kľúčové kompetencie 6
    2.2 Učebné kompetencie 7
    2.3 Celoživotné vzdelávanie 7
    2.4 Systém celoživotného vzdelávania 9
    3.Nové trendy vzdelávania 10
    3.1 Informálne vzdelávanie 10
    3.2 Flexibilné vzdelávanie a e-Learning 10
    3.2.1 Čo skutočne tvorí e- vzdelávanie 10
    3.3 IDEP PERSON Aple - Inštitút celoživotného vzdelávania 11
    3.4 Centrum Memory 12
    3.5 Erasmus Mundus 12
    Záver 14
    Použitá literatúra 15

Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko