Nové trendy v dištančnom a celoživotnom vzdelávaní
«»
Popis:
Kľúčové kompetencie dávajú návod na otázku: Čo učiť. Doterajšie spôsoby založené na odovzdávaní kvanta informácií študentom sa ukazujú ako neperspektívne a to hlavne preto, že zastarajú rýchlejšie ako sa vôbec ku študentom dostanú. Ak by sa tento spôsob uplatňoval aj v celoživotnom vzdelávaní, pripomínal by rybára, ktorý namiesto toho aby chytal ryby, celý lov iba upchával diery na svojej lodi, ktoré by vznikali rýchlejšie ako ich on stihne upchávať. Toto celé by viedlo nakoniec k tomu, že sa loď aj tak potopí.
Kľúčové slová:
dištančné vzdelávanie
nové trendy v zdelávaní
kľúčové
učebné kompetencie
Obsah:
- Obsah
Úvod 3
1.Dištančné vzdelávanie 4
1.1 Pojem dištančné vzdelávanie 4
1.2 Výhody dištančného vzdelávania oproti klasickému vzdelávaniu 5
2.Kľúčové, učebné kompetencia a celoživotné vzdelávanie 6
2.1 Kľúčové kompetencie 6
2.2 Učebné kompetencie 7
2.3 Celoživotné vzdelávanie 7
2.4 Systém celoživotného vzdelávania 9
3.Nové trendy vzdelávania 10
3.1 Informálne vzdelávanie 10
3.2 Flexibilné vzdelávanie a e-Learning 10
3.2.1 Čo skutočne tvorí e- vzdelávanie 10
3.3 IDEP PERSON Aple - Inštitút celoživotného vzdelávania 11
3.4 Centrum Memory 12
3.5 Erasmus Mundus 12
Záver 14
Použitá literatúra 15
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.