Obchodná prevádzka a merchandising - seminárka
Popis:
Seminárka z predmetu odborná prevádzka a merchandising
Kľúčové slová:
odborná
prevádzka
merchandising
spu
swot
analýza
Obsah:
- Úvod.............................................................................................................2
1 Zákl. charakteristika maloobchodnej prevádzky.................................3
2 Cieľový trhový segment a jeho charakteristika.....................................4
3 Prezentácia firmy na verejnosti...............................................................7
4 Prístup k problematike merchandisingu................................................10
5 Usporiadanie, rozmiestnenie predajne a sortimentu.............................11
6 Charakteristika osoby predavača...........................................................13
7 Popis faktorov, ktoré vplývajú na nákupné rozhodnutia a zákazníkov priamo v obchode......................................................................................................14
8 Charakteristika konkurenčných firiem v okolí......................................17
9 Cenové výhody..........................................................................................19
10 SWOT Analýza EXIsport - prevádzka ZOC Max Nitra....................21
Záver.............................................................................................................22
Zoznam použitej literatúry
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.