Obsah a štruktúra marketingovej stratégie
Popis:
Marketingová stratégia je spôsob, ako možno dosiahnuť marketingové ciele.
Čiže predstavuje takú kombináciu marketingových činností, ktorá je najvhodnejšia pre výrobu a predaj výrobkov alebo služieb z aspektu ich efektívneho uplatnenia na trhu. Mala by smerovať k vytvoreniu zhody medzi cieľmi a zdrojmi podniku na jednej strane a príležitosťami a obmedzeniami, ktoré prináša trh na strane druhej. Pod výrazom marketingová stratégia je potrebné rozumieť dlhodobú koncepciu činnosti podniku v oblasti marketingu tak, aby boli splnené dva základné ciele:
I. spokojnosť zákazníka
II. dosiahnutie výhody v konkurenčnom boji...
Kľúčové slová:
Strategický marketing
Obsah marketingovej stratégie
štruktúra marketingovej stratégie
Marketingová stratégia
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.