Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Obsah a štruktúra marketingovej stratégie

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
12 x
Veľkosť
0,4 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
27676
Posledná úprava
16.11.2009
Zobrazené
1 757 x
Autor:
emmussa
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Marketingová stratégia je spôsob, ako možno dosiahnuť marketingové ciele.
Čiže predstavuje takú kombináciu marketingových činností, ktorá je najvhodnejšia pre výrobu a predaj výrobkov alebo služieb z aspektu ich efektívneho uplatnenia na trhu. Mala by smerovať k vytvoreniu zhody medzi cieľmi a zdrojmi podniku na jednej strane a príležitosťami a obmedzeniami, ktoré prináša trh na strane druhej. Pod výrazom marketingová stratégia je potrebné rozumieť dlhodobú koncepciu činnosti podniku v oblasti marketingu tak, aby boli splnené dva základné ciele:

I. spokojnosť zákazníka
II. dosiahnutie výhody v konkurenčnom boji...

Kľúčové slová:

Strategický marketing

Obsah marketingovej stratégie

štruktúra marketingovej stratégie

Marketingová stratégia


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko