Obsah marketingového plánu
«»
Popis:
Marketingový plán je výsledok marketingového plánovania, teda snahy o dosiahnutie súladu medzi podnikovými marketingovými cieľmi, trhovými príležitosťami a podnikovými zdrojmi. Proces marketingového plánovania býva vo firmách každoročnou záležitosťou.
Marketingový plán vyjadruje ciele, ktoré sa podnik snaží v priebehu roka dosiahnuť spolu s postupmi slúžiacimi na ich dosiahnutie. Berie do úvahy želania zákazníkov, takisto výnimočné kompetencie podniku. Dôležitým znakom marketingového plánu by mala byť jeho jasnosť ( musia jednoznačne definovať, čo musí byť spravené), reálnosť ( musia byť dosiahnuteľné), kvantifikovateľnosť ( očakávané výsledky musia byť presne vymedzené) ďalej musia byť jasne zamerané ( zameriavajú sa na dosiahnuteľné ciele) a v poslednom rade musia byť odsúhlasené.
Kľúčové slová:
marketing
strategický marketing
marketingový plán
stratégia
plán
Obsah:
- Úvod 3
Obsah marketingového plánu 4
Príklad marketingového plánu 8
Bibliografia 14
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.