Oceňovanie podniku, bonita, efektívnosť
«»
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
8 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
713 |
Posledná úprava
30.05.2017 |
Zobrazené
2 945 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Po fáze zakladania a vzniku podniku by mala nasledovať fáza rastu. Táto fáza sa otvára prostredníctvom naštartovania krivky prímov, ktorá by mala mať pomerne strmý priebeh tak, aby čo najskôr v bode prahu zisku pretla krivku výdavkov. Prah zisku ukončuje hladovú trasu životného cyklu podniku a otvára zónu prebytku, v ktorej príjmy podniku prevyšujú výdavky a hospodárskym výsledkom je zisk. Fáza rastu je ukončená v tom období, keď krivky prímov a výdavkov strácajú svoju strmosť a sú pomerne stabilizované.
Pre rast podniku je typické, že sa podnik presadzuje na trhu, zvyšuje svoj obrat, čo sa prejavuje aj v raste veľkosti podniku.
Rast podniku je možné dosiahnuť dvomi formami:
- interným rastom
- externým rastom
Pri oboch je však potrené poznať cenu podniku, jeho bonitu a efektívnosť.
Kľúčové slová:
oceňovanie
efektívnosť
bonita
inflácia
dlhy
hospodárenie podniku
rast podniku
príjmy
výdavky
obrat
Obsah:
- 1. Úvod
2. Oceňovanie podniku
3. Efektívnosť
4. Bonita
5. Záver
6. Zoznam použitej literatúry
Zdroje:
- Miloslav Synek a kolektív, Manažerská ekonomika, Grada Publishing a.s., 2003.
- KUPKOVIČ M. a kol. : Podnikové hospodárstvo, Sprint, Bratislava, 1996
- Internet
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.