Odbytova strategia seminarna praca Kia Motors
«»
Popis:
Kia Motors Corporation sa rozhodla vybudovať svoj prvý európsky závod na základe neustáleho zvyšovania predaja a rastúceho trhového podielu v Európe. Toto rozhodnutie je tiež v súlade s plánom spoločnosti Kia stať sa jedným z popredných svetových výrobcov automobilov.
Ciele a prognóza vývoja pre roky 2009/2010
Analyzované produkty
V našej seminárnej práci sme sa zamerali na dve typy automobilov a to KIA cee’d a KIA Sportage.
Vonkajšia a vnútorná analýza
Kľúčové slová:
Vonkajšia analýza
vnútorná analýza
odbytová stratégia
prognóza
distribučná politika
cenová politika
marketingový mix
Obsah:
- Úvod 3
Vonkajšia analýza 7
Vnútorná analýza 9
Výsledky analýzy 15
Hodnotenie 20
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.