Opis tvorivej klímy
Popis:
1.Opis tvorivej klímy
Jedným z hlavných cieľov výchovno-vyučovacej činnosti je aj rozvíjanie tvorivosti, najmä tvorivého myslenia žiakov a študentov. Problematika tvorivosti sa začala skúmať v päťdesiatych rokoch. Zaslúžil sa o to severoamerický psychológ Joy Paul Guilford svojou prednáškou na tému tvorivosť. Sám tiež naznačil smer a metódy výskumu. Odvtedy možno hovoriť o začiatku výskumných poznatkov a aktivít z oblasti tvorivosti. Podľa názoru jedného z najvýznamnejších odborníkov v oblasti tvorivosti E. P. Torrancea (1962) podmienkou rozvoja tvorivosti žiakov sú tvoriví učitelia.
Kľúčové slová:
tvoriva klíma
Zdroje:
- Turek Ivan, - Didaktika, Iura Edition, Bratislava, 2008,
- ISBN 978-80-8078-198-9
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.