Organizačná štruktúra podniku - penzión
«»
Popis:
Táto podnikateľská štruktúra bola vytvorená za účelom predstavenia konkrétnej myšlienky a spôsobu akým ju zrealizovať. Snažil som sa čo najreálnejšie vystihnúť reálnu situáciu. Som presvedčený, že podnikanie v oblasti poskytovania služieb ako je ubytovanie a stravovanie je jedným z najrizikovejších. Toto odvetvie sa rozvíja obrovskou rýchlosťou a trh sa aj tu stáva presýteným. Pre nové firmy je veľmi ťažké sa uplatniť a je veľmi dôležité si nájsť odbyt, väčšinou práve na základe osobných kontaktov. Mojím hlavným spôsobom ako sa presadiť na trhu je získanie stálych zákazníkov, ktorý by sa do môjho penziónu vracali každý rok alebo aj viac krát do roka. Hlavným cieľom je získanie stálej klientely, ktorá by následne odporúčala môj penzión ďalším potenciálnym klientom.
Kľúčové slová:
organizačná štruktúra
manažment
penzión
riadenie
charakteristika
podnik
Obsah:
- Profil spoločnosti..............................................................................................................3
Úvod .............................................................................................................................4
1. Predmet podnikateľskej činnosti ..................................................5
1.1. Charakter podniku .........................................................................................5
1.2. Charakter prostredia ......................................................................................6
2. Ciele podnikateľskej činnosti............................................................7
2.1 Hlavný cieľ .....................................................................................................7
2.2 Pridružené ciele ..............................................................................................7
3. Marketing..........................................................................................................7
3.1 Kapacitný prepočet ........................................................................................7
3.2 Objem produkcie ............................................................................................8
3.3 Konkurencia....................................................................................................9
3.4 Oslovenie zákazníka - reklama ....................................................................10
3.5 Kalkulácia.......................................................................................................10
4. Manažment.........................................................................................................12
4.1 Grafické znázornenie organizačnej štruktúry ...............................................12
4.2 Opis pracovného miesta - čašník/čašníčka ...................................................13
5. Súbor podnikových organizačných smerníc...........................14
5.1 Základné právne predpisy týkajúce sa prevádzky podniku ..........................14
5.2 Detailné rozpracovanie vnútornej smernice .................................................15
6. Súbor potrebných plánov v podniku..............................................17
6.1 Finančný plán................................................................................................17
Záver .........................................................................................................................18
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.