Osobitosti vyučovacieho procesu mentálne postihnutých
«»
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
12 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
15286 |
Posledná úprava
24.12.2008 |
Zobrazené
1 224 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Opísať osobitosti pre utváranie sústavy vedomostí a spôsobilostí mentálne postihnutých detí vo všeobecnej rovine som si zvolila za cieľ mojej práce. Informácie som zhromažďovala prostredníctvom odbornej literatúry. Prácu som rozdelila do niekoľkých prehľadných kapitol, v ktorých prechádzam od všeobecného cieľa vzdelávania, až po osobitosti jednotlivých poznávacích procesov mentálne postihnutých.
Kľúčové slová:
vyučovanie
mentálne postihnutý
mentálne postihnuti
osobitosti vyucovania
Zdroje:
- BAJO, I. - VAŠEK, Š.: Pedagogika mentálne postihnutých. Prvé vydanie. Bratislava :
- Sapientia, 1994. ISBN 80-967180-1-0
- JAKABČIC, I. – POŽÁR, L.: Všeobecná patopsychológia a patopsychológia
- mentálne postihnutých. Druhé vydanie. Bratislava : IRIS, 1996. ISBN 80-
- 88778-11-5
- RUBINŠTEJNOVÁ, S. J.: Psychologie mentálně zaostalého žáka. Druhé vydanie.
- Praha: SPN, 1973
- VAŠEK, Š.: Základy špeciálnej pedagogiky. Prvé vydanie. Bratislava : Sapientia,
- 2003. ISBN 80-968797-0-7
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.