Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 036   projektov
0 nových

Overovanie spárvnosti projektovania distribučného kanála

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
4 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
12652
Posledná úprava
10.08.2020
Zobrazené
690 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Témou mojej seminárnej práce je Overovanie správnosti projektovania distribučného kanála. Pri distribúcii akýchkoľvek tovarov alebo služieb je nevyhnutné zvoliť efektívny spôsob a metódu. Existuje niekoľko rôznych možností. V každom podnikaní je potrebné vybrať tú adekvátnu.
V prvej kapitole sa venujem projektovaniu distribúcie s tým, že na každú oblasť, činnosť alebo druh je možné vytvoriť adekvátny a presne sadnúci projekt. Tento potom prispeje k zlepšeniu účinnosti distribúcie.
Je však veľmi ťažké určiť, ktoré zo spôsobov a metód sú správne a vhodné. Preto treba overovať účinnosť konkrétneho distribučného kanála. V druhej kapitole mojej práce sa venujem tomu, ako skontrolovať, či daný kanál bol účinný a vhodný.
Cieľom mojej seminárnej práce je poukázať na dôležitosť využívania efektívnych kanálov distribúcie a zároveň priblížiť možnosti overovania ich efektívnosti.
...

Kľúčové slová:

distribúcia

kanál

distribučný kanál

projekt

projektovanie

trh

produkt

náklady

komunikácia

doprava

sklad

predaj

analýza

portfólio



Obsah:
  • Úvod 3
    1 Projektovanie distribučného kanála 4
    1. 1 Etapy projektovania distribučného kanála 5
    1. 1. 1 Formulovanie cieľov distribúcie 5
    1. 1. 2 Identifikácia alternatívnych distribučných kanálov 5
    1. 1. 3 Hodnotenie a výber konkrétnych účastníkov distribučného kanála 6
    1. 2 Faktory vplývajúce na konštrukciu distribučného kanála 6
    1. 2. 1 Náklady na distribúciu 7
    2 Hodnotenie kanála distribúcie a jeho výkonu 8
    2. 1 Metódy hodnotenia distribučného kanála 9
    2. 1. 1 Metóda bodového hodnotenia 9
    2. 1. 2 Analýza portfólia 10
    2. 1. 3 Profil silných a slabých stránok 11
    2. 1. 4 Analýza distribučných nákladov 11
    2. 1. 5 Metóda priamej rentability produktov 11
    2. 1. 6 Metóda relatívneho hodnotenia obratu 11
    2. 1. 7 Heuristická metóda 11
    2. 1. 8 Metóda permanentných informácií (panel spotrebiteľov a panel distributérov) 12
    2. 1. 9 Metóda analýzy kritického bodu 12
    Záver 14
    Bibliografia 15

Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko