Overovanie spárvnosti projektovania distribučného kanála
«»
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
4 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
12652 |
Posledná úprava
10.08.2020 |
Zobrazené
742 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Témou mojej seminárnej práce je Overovanie správnosti projektovania distribučného kanála. Pri distribúcii akýchkoľvek tovarov alebo služieb je nevyhnutné zvoliť efektívny spôsob a metódu. Existuje niekoľko rôznych možností. V každom podnikaní je potrebné vybrať tú adekvátnu.
V prvej kapitole sa venujem projektovaniu distribúcie s tým, že na každú oblasť, činnosť alebo druh je možné vytvoriť adekvátny a presne sadnúci projekt. Tento potom prispeje k zlepšeniu účinnosti distribúcie.
Je však veľmi ťažké určiť, ktoré zo spôsobov a metód sú správne a vhodné. Preto treba overovať účinnosť konkrétneho distribučného kanála. V druhej kapitole mojej práce sa venujem tomu, ako skontrolovať, či daný kanál bol účinný a vhodný.
Cieľom mojej seminárnej práce je poukázať na dôležitosť využívania efektívnych kanálov distribúcie a zároveň priblížiť možnosti overovania ich efektívnosti.
...
Kľúčové slová:
distribúcia
kanál
distribučný kanál
projekt
projektovanie
trh
produkt
náklady
komunikácia
doprava
sklad
predaj
analýza
portfólio
Obsah:
- Úvod 3
1 Projektovanie distribučného kanála 4
1. 1 Etapy projektovania distribučného kanála 5
1. 1. 1 Formulovanie cieľov distribúcie 5
1. 1. 2 Identifikácia alternatívnych distribučných kanálov 5
1. 1. 3 Hodnotenie a výber konkrétnych účastníkov distribučného kanála 6
1. 2 Faktory vplývajúce na konštrukciu distribučného kanála 6
1. 2. 1 Náklady na distribúciu 7
2 Hodnotenie kanála distribúcie a jeho výkonu 8
2. 1 Metódy hodnotenia distribučného kanála 9
2. 1. 1 Metóda bodového hodnotenia 9
2. 1. 2 Analýza portfólia 10
2. 1. 3 Profil silných a slabých stránok 11
2. 1. 4 Analýza distribučných nákladov 11
2. 1. 5 Metóda priamej rentability produktov 11
2. 1. 6 Metóda relatívneho hodnotenia obratu 11
2. 1. 7 Heuristická metóda 11
2. 1. 8 Metóda permanentných informácií (panel spotrebiteľov a panel distributérov) 12
2. 1. 9 Metóda analýzy kritického bodu 12
Záver 14
Bibliografia 15
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.