Personálny marketing
«»
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
149 x |
Veľkosť
0,2 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
712 |
Posledná úprava
30.05.2017 |
Zobrazené
5 761 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Každému manažérovi je dnes známe, že podnik, ktorý sa chce presadiť v
medzinárodnej konkurencii po vstupe do Európy, musí vytvoriť optimálne podmienky na získanie profesionálny rast a podporu špičkových zamestnancov. Je to preto , že dnes už nestačí konkurovať cenou, produktom ale ide o konkurenciu v podobe najkvalitnejších ľudí, talentov, "High Potentials" (špičkové potencionálny). Sú to zamestnanci, ktorí už dnes dosahujú nadštandartné výkony, a ich potenciál je napriek tomu ešte značný.
Vystačíme s doterajším prístupom k náboru a výberu zamestnancov? Áno ak nám budú stačiť ľudia s priemernými či štandartnými ambíciami alebo dokonca "zašívači" . Podnik však nebude konkurencie schopný. Pre strategické ciele v dosahovaní konkurencieschopných výsledkov je potrebné urobiť oveľa viac aj v oblasti získavania nových ľudí, starostlivosti o ich rýchlu a úspešnú adaptáciu v podniku a profesionálny rast.
Kľúčové slová:
výberové konanie
výberový proces
personálny manažment
marketingové nástroje
propagácia
produkt
cena
marketingový mix
Obsah:
- 1. Úvod
2. Využitie marketingových nástrojov v personálnom manažmente
3. „Zákazník“ v personálnom marketingu
4. Výberové konanie
5. Fázy a metódy výberového procesu
6. Po výberová fáza v procese získavania ľudských zdrojov
7. Záver
8. Použitá literatúra
Zdroje:
- ARMSTRONG M.: Personální managment, Grada Publishing, Praha, 1999
- KOUBEK J.: Řízení lidských zdrojů, Management Press, Praha, 1997
- LOUNGAURER D.: Personálny manažment, Dr. Josef Raabe, s.r.o., Bratislava 2001
- BORSÍKOVÁ B. : Personálny manažment, Dr. Josef Raabe, s.r.o., Bratislava 2001
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.