Písomná príprava učiteľa na vyučovaciu jednotku
Popis:
Učiteľ je autonómnym činiteľom, sám organizuje a tvorivo riadi vyučovanie, z hľadiska celkovej organizácie práce vychádza z odporúčaní a pokynov obsiahnutých v „Pedagogicko-organizačných pokynoch pre školy a školské zariadenia a orgány štátnej správy v školstve v SR“. Význam pokynov pre prípravu učiteľa spočíva v tom, že orientuje pozornosť na aktuálne úlohy výchovy a vzdelávania, aktualizujú niektoré predpisy týkajúce sa organizácie výučby a pod.
Kľúčové slová:
učiteľ
krátkodobá príprava
dlhodobá príprava
Zdroje:
- PETLÁK, E.: Všeobecná didaktika. Bratislava : Iris, 1997. ISBN 80-87778-49-2.
- TUREK, I.: Zvyšovanie efektívnosti vyučovania. 2. Doplnené vydanie. Bratislava : Edukácia, 1998. ISBN 80-88796-89-X.
- TUREK, I.: Didaktika. Bratislava : Iura Edition, spol.s r.o., 2008. ISBN 978-80-8078-198-9.
- HOJA, Š., MICHAL, S.: Biológia. Martin : Neografia, 1991. ISBN 80-217-0361-X.
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.