Plán reklamy a marketingovej komunikácie
Popis:
Plán reklamy, marketingová stretégia v novej jazykovej škole - seminárna práca na predmet - Reklama a podpora predaja.
Jedným z najzákladnejších cieľov každej spoločnosti patrí dosahovanie zisku, ktoré sa uskutočňuje prostredníctvom predaja výrobkov alebo služieb na trhu. Činnosť, ktorá pomáha uľahčovať dosahovanie obratov spoločnosti je marketing. Cieľom vybraných reklamných a marketingových plánovaných aktivít, ktoré sa nazývajú reklamnou kampaňou, je efektívne oslovovať budúcich alebo už existujúcich zákazníkov a zarobiť peniaze. Základom úspešnej reklamnej kampane je jasne definovaný reklamný plán, ktorý si ukážeme na modelovej spoločnosti - Jazykovej škole Dreams Academy, ktorá má svoju pôsobnosť v meste Galanta. Škola bola založená koncom minulého roka a jej cieľom je získať nových zákazníkov a zviditeľniť svoje meno a existenciu...
Kľúčové slová:
marketing
plán reklamy
mediálna stratégia
reklamná kampaň
jazyková škola
Obsah:
- Úvod
Opis firmy
Marketingové informácie
Mediálna stretégia
Týždenníky, tlač
Televízia
Internet
Stanovený rozpočet pre reklamnú kampaň
Prílohy
Zdroje
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.