Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Podiel cestovného ruchu na ekonomickom raste v Turecku

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
0 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
38604
Posledná úprava
07.11.2011
Zobrazené
1 407 x
Autor:
wikinka19
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Preložený anglický ekonomický článok.

V osemdesiatych rokoch minulého storočia a nasledujúce desaťročia sme boli svedkami veľkej zmeny a premeny v celom svete. Takzvaný globalizačný trend sa javí byť užitočným najmä pre odvetvie cestovného ruchu. Globalizačný trend v cestovnom ruchu bol posilnený ďalšími dôležitými vývojovými trendmi. Po prvé to boli klesajúce náklady na komunikáciu, ktoré priniesli pokrok vo vývoji počítačových technológií, a tým jednoduchší prístup k informáciám o destinácii miest. Ďalším vývojovým trendom bolo zníženie nákladov na dopravu, čo spôsobilo jednoduché a lacnejšie cestovanie po celom svete.

Kľúčové slová:

ekonómia CR

CR v Turecku

ekonomický rast



Obsah:
  • Úvod
    Trend v cestovnom ruchu
    Tabuľka 1 Príchodový cestovný ruch
    Tabuľka 2 Príjmy z medzinárodného cestovného ruchu
    Tabuľka 3 Príjmy z medzinárodného cestovného ruchu (% z celkového vývozu)
    Trend v Turecku
    Tabuľka 4 Základné ukazovatele cestovného ruchu v Turecku
    Model a výsledky predbežných výpočtov
    Záver a dôsledky
    Zoznam použitej literatúry

Zdroje:
  • Copeland, B. R. (1991). Tourism, Welfare and De-industrialization in a Small Open Economy, Economica, 58: 515-529.
  • Crompton, J. L., Lee, S. and Shuster, T. J. (2001). A Guide for Undertaking Economic Impact Studies: The Springfest Example, Journal of Travel Research, 40(1): 79-88.
  • Decelle, X. (2006). A Dynamic Conceptual Approach to Innovation in Tourism. In Innovation and Growth in Tourism (pp. 85-106). Paris: OECD.
  • Giles, A. R. and Perry, A. H. (1998). The Use of a Temporal Analogue to Investigate the Possible Impact of Projected Global Warming on the UK Tourist Industry, Tourism Management, 19(1): 75-80.
  • Goymen, K. (2000). Tourism and Governance in Turkey, Annals of Tourism Research, 27(4): 1025-1048.
  • Han, X. and Fang, B. (1997). Measuring the Size of Tourism and its Impact in an Economy, Statistical Journal of the United Nations Economic Commission for Europe, 14(4): 357-379.
  • Hazari, B. R. and Ng, A. (1993). An Analysis of Tourists’ Consumption of Non-traded Goods and Services on the Welfare of the Domestic Consumers, International Review of Economics and Finance, 2: 3-58.
  • Hazari, B. R. and Sgro, P. M. (1995). Tourism and Growth in a Dynamic Model of Trade, The Journal of International Trade and Economic Development, 4(2): 243-252.
  • Hjalager, A.M. (2002). Repairing Innovation Defectiveness in Tourism, Tourism Management, 23: 465-474.
  • ...
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko